Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Alfa Mi.To: Ciao, MINI!

15.03.2008 09:03
Туит

Първоначално италианците възприеха като название за новия си мъник избраното от автомобилната публика име Furiosa. Сега обаче Alfa Romeo представя същия модел с наименование Mi.To, сглобено от първите срички на градовете Милано и Торино.

Целта на компактния спортист очевидно е да атакува пазарния успех на MINI и компания. Дължината му е 4,06 метра, а ширината - 1,72 м. Високата 1,44 м каросерия следва съвременните дизайнерски разбирания на Alfa, подхванати още с появата 8C Competizione. Предницата доминира типичният "щит" на предната решетка, наричан от италианците със звучното "Scudetto", чиито проекции стигат чак до челното стъкло. Разделен на две отвор за охлаждащ въздух засмуква необходимото количество съвсем близо до пътната настилка.

Хромирани гривни за предните светлини

Друг стилистичен акцент представляват триизмерно оформените предни светлини, украсени с масивни хромирани пръстени. Фланговете изпъкват с изнесени встрани калници, плътно изпълнени от алуминиеви колела с неоспорима дизайнерска стойност. Страничното остъкление на автомобила е лишено от конвенционалната рамка. Стоп-светлините в мускулестата задница отново са обрамчени с хром, двойният накрайник на изпускателната система пък демонстративно напомня за потентността на двигателите.

Само и единствено турбодвигатели

Отначало ще бъдат предлагани четири мотора с продуктивност в диапазона 90-155 к. с. Базов явно ще бъде 1,3-литровият турбодизел, докато за върховата модификация е гласен 1,4-литровият бензин, отново с турбокомпресор. На по-късен етап се очаква и версия GTA, чиято мощност ще възлиза на 230 "коня". ESP е серийна, системата за регулиране на ходовата част обаче ще бъде вграждана само срещу доплащане.
Коментари
comments powered by Disqus