Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Alfa Romeo Giulietta: Скъпоценен камък

01.03.2010 09:42 1
1
2571869496
Туит

Alfa Romeo Guiletta ще дебютира за първи път пред публика на автомобилния салон в Женева, който отваря врати на 4 май. Продажбите в Европа стартират през май.

Giulietta ще се предлага само като петврата версия и ще бъде базирана на новата платформа C-Evo на Fiat Group. С размери от 4350 мм дължина, 1460 мм височина и 1800 мм широчина тя ще бъде по-голяма от настоящия модел 147, който ще наследи.

Първоначално автомобилът ще се предлага с два бензинови и два дизелови двигателя, всичките с принудително пълнене и старт/стоп система. 1,4-литровите бензинови TB и TB Multiair ще бъдат с мощност съответно от 120 и 170 к. с. (250 Нм), докато дизеловите JTDM с работен обем от 1,6 и 2,0 литра - със 105 (320 Нм) и 170 к. с. (350 Нм). По-късно се очаква и дебютът на спортната версия 1750 TBi Quadrifoglio Verde, която ще генерира 235 к.с. и 340 Нм (още при 1900 об./мин).

Стандартно всички двигатели ще бъдат комбинирани с шестстепенна механична скоростна кутия. MultiAir и по-мощният дизел обаче ще се предлагат и с новата трансмисия на италианците с два съединителя.

Guiletta ще получи новата електронна система Alfa DNA, която синхронизира работата на VDC (електронната система за стабилност), новото сервоуправление, електронния диференциал Q2, спирачната система, както и реакциите на двигателя и стойностите на въртящия момент. Само с натискането на един бутон водачът ще може да избира три предварително настроени режима на работа - Dynamic, Normal и All Weather.

Сериозно внимание е отделено и на окачването, което според официалния пресрилийз ще наложи нови стандартни в компактния клас. При изработката му са използвани високоякостна стомана, алуминиеви и магнезиеви сплави, както и специалната гума Xenoy.

Интериорът е заимстван до голяма степен от 8C Competizione, като основният контролен панел е монтиран в горната част на централната колона. Дисплеят за навигацията се намира отгоре му и се отваря автоматично. На него могат да се следят и параметрите на Alfa DNA системата. Сред екстрите впечатление правят двузоналния климатик, коженият многофункционален волан, множеството отделения за багаж и мултимедийната система Blue&Me.

На този етап няма официална информация за цената на Guiletta.

Коментари

Cometizione
Alfa is Back

comments powered by Disqus