Снимки вече разкриват италианския автомобил с по-малко агресивни брони
При първото си официално появяване на автомобилния салон в Лос Анжелис кросоувърът Alfa Romeo Stelvio бе представен единствено със спортната си версия Quadrifoglio. Но сега някои изображения ни позволяват да открием модификациите за "широката общественост".
Ако базовите версии на един нов модел не са първите, които се разкриват пред публиката, то Alfa Romeo отиде далеч по-напред със своя Stelvio: за момента кросоувърът е показан само с най-мускулестия си вариант, наречен Quadrifoglio, задвижван от битурбо V6 двигател с мощност 510 к.с. За да разберем всички подробности за по-масовите версии на модела, ще трябва да изчакаме автомобилното изложение в Женева, като знаем каква беше комуникационна стратегия, използвана за Giulia.
Но ние сме нетърпеливи и искаме по-скоро да узнаем истината. Някои снимки вече показват дългоочаквания италиански автомобил с по-разумни джанти и по-малко агресивни брони, отколкото при първото си появяване преди няколко дни в Лос Анжелис. Да не говорим за накрайниците на изпускателната система, разделени на две.
Широка палитра от четирицилиндрови двигатели
Капакът на базовия кросоувър Stelvio все още не може да бъде повдигнат. Но близките отношения с фамилията Giulia оставят малко място за съмнение: със сигурност там ще открием 2,2-литров дизелов мотор от седана със своите версии, чиято мощност е съответно 136, 150, 180 и 210 к.с.
Четирицилиндровият 2,0-литров бензинов турбо двигател с директно впръскване на горивото също ще фигурира в програмата , като максималната му мощност ще достигне 280 к.с. Докато изборът на трансмисии е между механична трансмисия с шест предавки и осемстепенна автоматична скоростна кутия. Очакваме още и по-скромни двигатели, които за задоволят изискванията на задното задвижване, но в основната част от моделната гама трябва да видим четири двигателни колела.
Остава да разберем и цените, които ще бъдат разкрити с наближаването на продажбите през пролетта.