Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Alfa Romeo се отделя от концерна Fiat-Chrysler

28.04.2014 15:38 1
1
2644766487
Туит
Alfa Romeo се отделя от концерна Fiat-Chrysler

Един от етапите на стратегията за възраждането на бранда

Alfa Romeo се отделя от концерна Fiat-Chrysler и става самостоятелно юридическо лице. Това се явява един от етапите на стратегията за възраждането на бранда, заяви шефът на Fiat-Chrysler Серджо Маркионе.

В момента Alfa Romeo е част от Fiat Group Automobiles S.p.A заедно с бранда Lancia и подбранда Abarth. След отделянето от концерна Alfa Romeo ще представя собствени годишни финансови отчети за приходите и загубите, и  да се превърне в печеливша марка.

В моделната гама на италианския производител сега е представен само един модел - хечбекът Giulietta. Автомобилът е достъпен с два мотора по избор. И в двата случая става дума за бензинов турбо агрегат с работен обем 1,4 литра. В базовия си вариянт двигателят развива 120 к. с., а в топ изпълнението - 170 коня.

Вторият модел, който по-късно ще се появи на пазара, ще стане хечбекът с три врати MiTo. Това ще се случи най-вероятно през юни.

С нетърпение се очаква и флагманът на марката - спорткарът 4С, който ще се появи в дилърските центрове през лятото. Автомобилът е  оборудван с легендарния 1,75-литров турбо мотор, генериращ 240 конски сили. Двигателят е куплиран  с роботизирана трансмисия и ускорява купето до 100 км/ч за 4,6 секунди.

Коментари

Nikola Ovcharski
Но все пак ще си остане част от Fiat?

comments powered by Disqus