Серджо Маркионе потвърди представянето на голям всъдеход в моделната гама на марката през следващата година
До две години италианският производител със затихващи функции напоследък ще покаже още два нови модела - Giulietta и MiTo. П този начин Alfa Romeo стартира грандиозно възраждане, твърдят наблюдатели. Най-напред трябва са видим предизвикателния 4C, който е балсам за сърцето на всички алфисти. Този нишов и имиджов автомобил изпраща сигнална светкавица, която да оповести завръщането на бляскавата емблема от недалечното минало, като част от премиум стратегията, която ще бъде представено по-късно от Харалд Вестер, шеф на Alfa Romeo, Abarth и Maserati в рамките на групата Fiat.
Не по-малко от осем модела до 2018 г., а целта е 400 000 годишни продажби до това време (при 74 000 единици през 2013 г.), обяви той в тесен кръг пред съмишленици.
Първият от тях беше анонсиран в началото на лятото: Giulia, директен конкурент на BMW Серия 3, Mercedes C-класа, Audi A4 и Jaguar XE, бе показан с топ версията си Quadrifoglio Verde с 510 к.с. с емблематичния цвят на марката.
Кросоувърът трябва да бъде вторият крайъгълен камък в изграждането на новата сграда, която гради Серджо Маркионе, изпълнителен директор на Fiat Automobiles Chrysler. Той потвърди пред Detroit Free Press, че високопроходимият модел ще влезе в серийно производство в средата на 2016. За момента не са известни повече технически подробности, но този нов SUV ще бъде построен върху същата платформа като Giulia и ще сподели голяма част от модела Maserati Ghibli. Междувременно Maserati също трябва да представи своя собствен кросоувър, наречен Levante.
В очакване на срещата с новия Alfa Romeo Giulia във Франкфурт, който ще се появи на пазара в края на годината.
Илюстрация: Alfa Romeo Kamal, концепция, представена на салона в Женева през 2002 г.