Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Alfa Romeo Spider: Отвореният

27.11.2006 23:11
Туит

Със своя мек сгъваем покрив новият Alfa Romeo Spider предлага изобилие от свеж въздух по класическа рецепта. Автомобилът излезе на пазара чак през есента, но първите ни впечатления от него показват, че чакането си заслужаваше...

Когато човек стои пред автомобил като този, би било добре поне за малко да забрави абсолютно всичко, свързано с точни измервания, технически данни и изобщо с прагматизма като цяло... Новият Spider е не само естествено продължение на италианската традиция в създаването на открити модели, той освен това е станал толкова красив, че най-заклетите алфисти буквално има опасност да получат сърдечни проблеми при по-близко съприкосновение с неустоимо изглеждащия модел. Изключително компактният мек сгъваем покрив се сгъва почти безшумно и напълно автоматично в рамките на едва 25 секунди, но процедурата може да се извършва само при напълно спрял автомобил.

За италианските моменти в живота

Интериорът  на Spider се отличава не само с фини материали и ориентирана към шофьора конзола, но и с комбинация от по южняшки недокрай премислена ергономия и признаци за известна лежерност в изпълнението. 3,2-литровият V6-двигател звучи по-агресивно и завладяващо, отколкото в закритите версии, тъй като при Spider всички негови тонове се чуват значително по-ясно. И макар че строго погледнато в австралийско-италианския съвместен проект (блокът на двигателя е дело на Holden - австралийският клон на GM) спортното звучене не се припокрива напълно с реалните мощностни характеристики, новият Spider ще бъде истинско пиршество за сетивата на истински запалените почитатели на шофирането под открито небе.

Версията Spider успява да оползотвори предимствата на скъсеното междуосие и преодолява завоите с подчертана пъргавост дори с включена система ESP. Дори и най-острите завои могат да се взимат с минимална промяна в ъгъла на волана, а усещането за обратната връзка с пътя е напълно автентично и с явен спортен уклон. Изобщо пътното поведение на автомобила с двойни напречни носачи отпред и с многораменно окачване отзад действа на водача поне толкова освежаващо, колкото доза силно италианско еспресо. Особена радост буди фактът, че каросерията на италианската красавица е достатъчно солидна и като цяло не дразни с притеснителни шумове при движение по лоши пътища.

За хора, които знаят какво търсят и как да го получат

Несъмнено има и кабриолети с по-корава носеща структура от този, но надали има такива, които да съчетават елегантност и динамика по толкова хармоничен начин. Особено в днешните времена, в които автомобилите стават все по-зализани и безлични, тази Alfa изглежда особено свежо именно заради силно изразения си индивидуален характер и малките своеволия, които си позволява.

Текст: Божан Бошнаков

Снимки: Alfa Romeo

 

Коментари
comments powered by Disqus