Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Алонсо: Длъжни сме да скъсим дистанцията

04.05.2012 10:26
Туит

Ferrari трябва да се възползва от добрата подготовка на пистата „Муджело” тази седмица и да вдигне летвата в предстоящата Гран при на Испания, ако иска да остане в битката за титлата. Това е мнението на двукратния световен шампион Фернандо Алонсо.

Алонсо не храни илюзии, че неговият тим изведнъж ще се озове в челото на колоната въпреки активната развойна дейност по F2012, но е и уверен, че стъпка по стъпка това ще се случи.

„Ще се опитаме да намалим разликата спрямо лидерите, защото по време на първите четири състезания изоставахме средно с осем-девет десети в квалификациите”, обяснява двукратният световен шампион. „Трябва да я намалим незабавно, ако искаме да се борим за точки, а и за шампионата като цяло.”

„В Барселона трябва да направим първата стъпка. Няма вълшебен бутон, който да ни позволи да спечелим полпозишъна на „Каталуня”, а и най-малкото всички ще подобрят представянето на своите автомобили, но сме длъжни да скъсим дистанцията. В Барселона ще е първата стъпка, в Канада – втората, а във Валенсия – третата. Тогава ще бъдем близо до тях. В Барселона обаче е най-важно да направим прогрес. Длъжни сме. Не може да се борим за място в Q3 и да искаме да печелим шампионата.”

В третия последен ден от тестовете на „Муджело” Алонсо изпробва новия пакет за F2012, при който накрайниците на ауспуховите тръби са с променена позиция и би трябвало да оптимизират сцеплението на задната ос. Според него обаче това далеч не е най-съществената промяна.

„Нямаше нищо изненадващо по отношение на скоростта. Изпробвахме различни конфигурации на ауспуховите тръби, всеки ден те бяха различни, всеки ден имахме и други нови части. Това беше с цел да потвърдим предположенията си и да преценим какво ще използваме за следващите състезания."

"Тази година обаче позицията (на ауспуховите тръби) не е толкова важна. В Австралия видяхме, че при McLaren, един от най-бързите автомобили, са странично разположени. В Китай Red Bull използва различни конфигурации за двата си автомобила, а в Бахрейн спечели със странично разположени, но най-бързият автомобил бе Lotus, при който те сочат директно назад. Ето защо не можем да губим дори и пет минути за това. Има къде къде по-важни зони, които трябва да оптимизираме в нашия автомобил и се опитваме да го направим.”

Алонсо е обнадежден и от това, че най-накрая данните от аеродинамичния тунел на Ferrari съвпадат с тези, измерени на пистата.

„Това беше един добър тест, една добра седмица като цяло, защото всички части, които изпробвахме, работеха така, както и очаквахме. След проблемите, които имахме през зимата и миналата година, когато идвахме на състезание с шест нови елемента, четири от които не работеха, сега дори да изпробваме само три или четири, то всички съответстват на очакванията ни. Това ни прави уверени за старта в Барселона, за бъдещите по-големи промени по автомобила и за по-нататъшното развитие. Мисля, че вече можем и да вярваме много повече на момчетата във фабриката.”

Коментари
comments powered by Disqus