Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Алонсо: KERS разсейва

09.05.2009 13:18
Туит
Алонсо: KERS разсейва

Бившият световен шампион призна, че предпочита да кара без KERS, след като отборът на Renault се отказа от системата за Гран при на Испания.

Според Алонсо KERS няма негативен ефект върху поведението на автомобила, но разсейва пилота.

„Когато си без KERS, се концентрираш повече върху самото каране”, обяснява бившият световен шампион за Autosport. “Разсейваш се, когато трябва да мислиш постоянно върху това, че трябва да натиснеш бутона максимално бързо. Поведението на автомобила е същото. Единствено на старт-финалната права може да усетиш някаква разлика.”

Алонсо все още вярва, че може да се бори за титлата, въпреки че досега е спечелил само пет точки и изостава на 26 зад лидера Дженсън Бътън.

„Нищо не е решено. С всяко състезание предизвикателството става все по-голямо, тъй като губим точки, а и автомобилът ни е бавен, но са минали само четири старта. В рамките на следващите три – четири половината стартова решетка ще отпадне от борбата за титлата и ще се оформи групата на водачите, която ще включва трима – четирима пилоти. Надявам се да спечелим достатъчно точки, за да попаднем в нея.”

Коментари
comments powered by Disqus