Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Алонсо: Нормално е Brawn GP да са толкова бързи

12.03.2009 14:18
Туит
Алонсо: Нормално е Brawn GP да са толкова бързи

Пилотът на Renault е убеден, че темпото на Brawn GP в Барселона не е следствие единствено от квалификационните обиколки на Бътън с празен резеровар.

Преименуваният тим на Honda направи истински фурор в първия официален тест за отбора тази седмица, след като още при дебюта си новият BGP001 намери място в челните редици. Дженсън Бътън дори даде най-добро време от всички десетима пилоти вчера, след като спря хронометрите на 1.19:127 минути. За сравнение миналата година Роберт Кубица спечели втория квалификационен тур за Гран при на Испания с време 1.20:597.

Факт е, че Бътън направи най-бързата си обиколка единствено на изпарения в резервоара, но темпото на британеца в дълги серии също бе впечатляващо. Признава го и бившият световен шампион Фернандо Алонсо.

„Трудно е да давам прогнози на този етап, но засега Toyota, Ferrari, BMW и Brawn са впечатляващо бързи“, коментира пилотът на Renault пред испанските медии. „Конкуренцията е много висока и всеки работи здраво, но се вижда, че три-четири отбора са по-напред от останалите.“

„Миналия сезон имах много по-големи притеснения (за автомобила на Renault), тъй като не се държеше добре от самото начало. Ferrari, Brawn и BMW обаче на този етап са недостижими. Не забравяйте, че петото място тук (на „Каталуня“), където тестваме с по един автомобил за отбор, означава десета позиция на стартовата решетка. Няма как да спечелим в Мелбърн, но шампионатът е достатъчно дълъг.“

Според Алонсо отличните резултати на Brawn GP се дължат на огромните ресурси, които отборът на Honda вложи в развитието на новия болид. „Нормално е да са толкова бързи още от самото начало. Истината е, че Honda започна да работи по тази кола още през 2007 година, а сега сме 2009-а. Това се вижда в цялостната конструкция, личи си че всеки детайл е изпипан и съобразен с останалите, BGP001 се различава много от другите автомобили.“

Renault имаше сериозни проблеми в началото на предсезонната подготовка. Въпреки това Алонсо е оптимист за престоящия сезон.

„Настроен съм далеч по-позитивно в сравнение с миналата година по същото време. През 2008-а гледах скептично на нещата, след два три старта си мислех, че ще съм единствено турист в градовете, където се състезаваме.“ Впоследствие обаче Renault спечели две победи, а Фернандо Алонсо завърши на пета позиция при пилотите.

„Винаги съм бил оптимист, през последните няколко седмици обаче наистина гледам с увереност към бъдещето. Представихме се зле в Портимао, но пък бяхме готови да се борим за победата на „Херес“. Не трябва да прибързваме, ако работим добре, ще сме на нужното ниво съвсем скоро.“

Коментари
comments powered by Disqus