Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Алонсо: Понякога печелиш, понякога губиш!

15.11.2010 11:49 1
1
2571884526
Туит

Двукратният световен шампион Фернандо Алонсо изрази задоволството си от първата година с екипа на Скудерията, въпреки че загуби титлата в Абу Даби след стратегическа грешка.

Испанецът можеше да стане вторият пилот след Кими Райконен, триумфирал в дебютния си сезон със Скудерията, но завърши едва седми в Гран при на Абу Даби, като по този начин подари титлата на Red Bull и Себастиан Фетел.

"След състезанието винаги е много лесно да видиш добрата стратегия. Ако тогава не бяхме влезли в бокса, предполагам, че Уебър щеше да ни изпревари. Така обаче Розберг и Петров вече бяха пред нас. Решението беше трудно", обясни испанецът, който стартира на "Яс Марина" като лидер във временното класиране.

"Очевидно това беше тежко състезание за нас. Загубих позиция на старта, а след това заради автомобила за сигурност Розберг и Петров минаха пред мен. Имах и известни проблеми с меките гуми."

"Изборът пред нас беше дали да преследваме Фетел или да се борим с Петров и Розберг. Избрахме втория вариант и покрихме Уебър, но беше трудно да изпреваря руснака. Той беше много бърз на правите и дори бе смущаващо да карам зад него", призна Алонсо.

Той коментира и ситуацията след финала, в която обвини Петров за загубата на титлата и му показа среден пръст. По-късно испанецът се извини за постъпката си.

"Няколко пъти се опитах да го изпреваря, а той се пазеше сякаш е последната обиколка в последното състезание и двамата се борим за титлата. Беше прекалено агресивен. Все пак кара много добре и не допусна грешки. Но това е моторспортът. Понякога печелиш, понякога губиш! Поздравления за Себастиан и Red Bull но ние и през следващата година ще се опитаме да спечелим", заяви двукратният световен шампион.

Алонсо отдаде дължимото на Ferrari и похвали своя екип за свършената работа през сезона. "Като цяло годината беше много добра. Особено за мен след двете години (с Renault), в които се борех за място в третата фаза на квалификацията. Дойдох тук и веднага започнах да се боря за победи и да споря за титлата до последното състезание... Изпреварих по победи в Гран при големи имена като Ники Лауда и Хуан Мануел Фанджо. За мен това е нещо изключително и съм сигурен, че с този отбор е много възможно да се боря за титли и в бъдеще. Затова съм много доволен", завърши Алонсо.

Същевременно тим-шефът на Ferrari Стефано Доменикали призна за стратегическата грешка, която неговият екип допусна.

„Това беше грешка“, обяснява Доменикали. „След финала бе очевидно, но искам да бъда абсолютно ясен – не е коректно да казвам кой и защо взе решението. Това е отборно решение и в добри или лоши моменти целият екип трябва да остане сплотен.“

„Причината, която ни накара (да извикаме Алонсо), бе, че гумите му бяха започнали да се износват по начина, по който наблюдавахме в петък. Смятахме, че после ще му бъде много по-лесно да изпревари по-бавните пилоти. Това са фактите, но явно сме допуснали стратегическа грешка.“

Коментари

Анонимен
Еее как не го е срам да открадне репликата на Стоичков ...

comments powered by Disqus