Alpina използва автомобилния салон във Франкфурт, за да представи B6 Bi-Turbo Convertible. Спортният модел може да се похвали с 507 к.с., които са му достатъчни, за да ускори от място до 100 км/ч за 4,8 секунди.
Визуалните промени по шестата серия засягат аеродинамичния бодикит, четирите накрайника на изпускателната система на Akrapovic и 20-цоловите колела Michelin Pilot Super Sport. Дизайнерският екип на немския производител е прибавил към тях модифицираните контролни уреди, спортния волан, апликациите от естествена дървесина и осветените панели на праговете.
Далеч по интересно обаче е това, което се случва под капака на шестата серия. 4,4-литровият V8 на баварците е получил нови бутала на MAHLE, изцяло модифицирана система за охлаждане на входящия въздух и два паралелно разположени турбокопресора, които генерират налягане до 1 бар. В резултат литровата мощност на спортния двигател достига впечатляващите 115,3 к.с., а максималната – 507 к.с. при 5500 об./мин.
Осемстепенната автоматична скоростна кутия, която е адаптирана и тествана съвместно със ZF, има тежката задача да предаде пиковия въртящ момент от 700 Нм (в диапазона от 3000 до 4750 Нм) към задните колела. При спортния режим S тя позволява на B6 Bi-Turbo Convertible да ускори от 0 до 100 км/ч за 4,8 секунди и гарантира максимална скорост от 311 км/ч. В икономичен режим обаче, благодарение на двойния VANOS и директното впръскване, средният разход е сведен до 10,9 литра.
Drive Performance Control (електронно регулируеми амортисьори) и Dynamic Drive (активни стабилизиращи щанги) системите са специално калибрирани от Alpina, шенкелният наклон на предните колела е увеличен успоредно с промяната на сходимостта им, а спирачната система е получила 374-милиметрови дискове за предната ос и 345-милиметрови за задната.
На този етап няма информация за цената на B6 Bi-Turbo Convertible, нито кога ще се появи на пазара.