Alpina B7, който стъпва на 2009 BMW 7, ще дебютира на автомобилния салон в Швейцария идната седмица. Представяме ви първото официално изображение на необикновения флагман.
4,4-литровият V8 на BMW е подсилен от Alpina с механичен компресор, с което той постига мощност от 507 к. с. и 700 Нм максимален въртящ момент. Ускорението от 0 до 100 км/ч се осъществява за 4,7 секунди, а върховата скорост чуква 280 км/ч.
Сред техническите подобрения откриваме подсилени спирачки и усъвършенствано шаси. Типичните колела с множество спици и спойлерът върху багажника също няма да липсват. В Женева Alpina ще покаже и модела B6 GT3.
330 ix GTI 16V V-TEC 4X4 Turbo
Аз също съм голям фен на именитата марка от Бавария. Запленен съм както от динамичните характеристики, така и от премиум излъчването на всички автомобили под логото BMW. На мен лично като дизайн най-много ми допадат автомобилите сътворени под майсторското перо на изключително даровития дизайнер Крис Бенгъл. За огромно мое съжаление обаче, той вече не е част от успешния екип на високооборотната немска марка. А колкото до класиците от Алпина, то мисля, че те са недостижими, както в техническо отношение, така и в чисто естетическото въздействие на техните главозамайващи творения. И един въпрос - колко вземате на час лекции за историческото развитие на BMW г-н Гълъбов?
Kiril Galabov
Zdraveite,za poreden pat BMW dokazva zashto e lider v proizvodstvoto na leki avtomobili ot visokiq premiym klas.Kato zaklet pochitatel na BMW iskam da pozdravq i injinerite ot podrazdelenie Alpina za porednata straxotna rabota.Prochetox paramaetrite na avtomobila i nai-mnogo me vpechatli maksimalniq vartiasht moment v niskite yboroti.Straxotna rabota!Ako nqkoi iska da naychi pove4e za imenitata marka ot Miynxen moje da me nameri v skype-kiril.gulabov smqtam che moga da vi dam polezna informaciq za istoricheskoto razvitie na BMW pres godinite.