Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Американските дилъри на BMW планират мащабни инвестиции

21.04.2009 15:39 1
1
2571843278
Туит

Въпреки най-резкия спад в търсенето на автомобили от десетилетия насам, дилърите в 338 шоурумове на BMW в САЩ планират да инвестират крупната сума от 300 милиона долара, за да подновят своите операции или да разширят дейността си към нови територии, съобщиха от компанията.

Тези пари ще бъдат прибавени към инвестираните вече 2.2 милиарда долара през последните 9 години.

Доходоносността на дилърите е ключов фактор за бъдещето на продажбената мрежа на компанията, тъй като би допринесла за модернизацията й и за привличането на нови клиенти.

“Инвестициите на нашите дилъри в САЩ са доказателство за доверието в бъдещия успех на марката BMW в Америка”, каза президентът на BMW North America  Джим О’Донъл.

В края на настоящата година повече от 338 фирми за продажби на коли ще бъдат модернизирани и ще бъдат отворени 5 нови шоурума в Хюстън, Чикаго и Бостън.

За сравнение премиум марката на VW Audi оповести през октомври миналата година, че нейните 270 американски дилъри ще инвестират 1 милиард за период от 3 години.

Коментари

Чичо
Планират, а не плануват, амиго

comments powered by Disqus