Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Американците ще плащат със 17% по-малко за Ferrari 458 Italia Spider

28.09.2011 10:24
Туит

Новият Ferrari 458 Italia Spider ще струва с приблизително 38 000 евро по-малко в САЩ.

В Европа кабриолетът, който бе представен на автосалона във Франкфурт, ще се появи на пазара идния месец и ще струва 226 800 евро, ако информацията на Autonews е коректна. За сравнение в САЩ, където продажбите ще започнат през януари, цената е фиксирана на 257 000 долара. Това прави разлика от 37 747 евро по курса за деня, което е твърде сериозна сума, въпреки че именно това е тенденцията на двата пазара.

Предшественикът F430 Spider, който се появи на пазара през 2005 г., бе оборудван с мек покрив, за да може по-ниското му тегло да компенсира допълнителните килограми от подсилената конструкция на шасито. В случая обаче инженерният екип от Маранело се е спрял върху твърдата му разновидност. Той е изработен основно от алуминий, в резултат на което е с 25 кг по-лек от аналогичната текстилна конструкция. Съотношението на теглото между двете оси е като при купе версията, а именно 42:58.

14 секунди са нужни, за да може твърдият покрив да напусне двигателното отделение и да затвори кокпита. Неговото наличие обаче принуждава инженерния екип на Ferrari да се откаже от стандартния за модела багажник и да осигури аналогичното като функция отделение зад седалките.

Допълнителните отвори в задната част на 458 Italia Spider подават въздух към смукателната система и към маслените радиатори на скоростната кутия и съединителя. Новият модел е оборудван и с електронно контролиран дефлектор, който намалява нивото на шума и завихрянията при отворен покрив и прави възможен нормалния разговор при скорост до 200 км/ч

458 Italia Spider използва идентичния като на купето 4,5-литров V8 с 570 к.с., но с модифицирани с оглед на различното приложение на автомобила настройки. Коригирано е също многозвенното окачване, както и изпускателната система, за да не бъде нейният звук прекалено натрапчив при свален покрив.

Въпреки допълнителните 50 килограма, наложени от подсилената конструкция на шасито, 458 Italia Spider е само с една десета по-бавен спрямо купето в спринта от 0 до 100 км/ч, постижим при налични 3,5 секунди. Максималната скорост е под 320 км/ч при 325 км/ч за закритата версия.

Коментари
comments powered by Disqus