Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

AMG разработва собствен модел

10.03.2009 07:42
Туит

Скоро силовото подразделение на Mercedes ще разкрие самостоятелно разработен спортен автомобил, наречен SLS. Супермоделът с крилати врати ще отмени актуалния SLR.

Тъй като се вдигат почти отвесно нагоре, крилатите врати на AMG SLS имат нужда само от 36 см свободно пространство встрани. За сравнение, за пълното отваряне на конвенционалните врати са необходими поне 70-80 см. 

Конструкцията на SLS AMG полва технологията Aluminium-Spaceframe. Само четири процента от нея е изработена от стомана - предната колона например. Благодарение на тези крути мерки спортният модел от Афалтенбах (ДхШхВ 4640 х 1939 х 1255 мм) тежи само 1620 килограма. Междуосното разстояние на SLS е относително дълго - 2680 мм.

Голяма част от окачването също се състои от алуминиеви компоненти. Срещу доплащане ще се предлагат керамично карбонови спирачни дискове, разработени в сътрудничество с експерти на Brembo. Очаква се надценката само за тях да е около 10-12 хил. евро. 

Под капака на SLS работи усъвършенствана версия на 6,3-литровия V8 с ново заводско обозначение M159. Показателите му (571 к. с. и 650 Нм) ще позволяват ускорение до 200 км/ч за 12 секунди и максимална скорост от 315 км/ч. Само в агрегата са били модифицирани над 120 технически елемента. Монтиран е сух картер, за да може центърът на тежестта да слезе още по-ниско. 

Двигателят предава внушителна тяга към разположената на задния мост 7-степенна директна трансмисия, което води до разпределение на тежестта в отношение 48:52. Сред четирите програми на предавателната кутия има и такава за пестене на гориво, при която минаването на по-ниска предавка се осъществява малко преди евентуалното изгасване на мотора. 

Според AMG разходът на SLS ще отчита 13 литра, а еко-нормите Euro 5, LEV 2 и ULEV ще бъдат еднозначно изпълнени. Експлозивният модел ще стъпи на пазара през пролетта на 2010 година и вероятно ще струва между 150 и 160 хил. евро.
Коментари
comments powered by Disqus