Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Anderson Ferrari California: Бяла магия

17.08.2010 14:47
Туит

Тунерите от Anderson Germany представиха последния си комбиниран пакет за Ferrari California, с който искат да придадат повече спортна злоба на жребеца от Маранело.

Специалистите са се задоволили с относително леки промени под капака. Те са сменили само софтуера за управление на двигателя и са добавили запазената си стоманена изпускателна система, с която тонът на силовия тракт може да бъде регулиран дистанционно в три степени. Тези модификации са достатъчни, за да изцедят допълнителни 55 к.с. до 508 „коня“ от 4.3-литровия V8, вместо стандартните 453.

За обновяването на дизайна германците видимо са се потрудили доста повече. В Anderson са заложили на карбона, от който са изработени предният капак, предният лип спойлер, страничните прагове, дифузорът и задната броня. За да подчертаят контраста в черно-бялата украска на автомобила, тунерите са затъмнили стоповете. Ефектът изпъква още повече при двуцветните олекотени 21-цолови колела отпред и тези отзад с размер 22-цола, чиито лъчи са облепени с имитиращо карбон фолио, а кантът е останал бял.

Окачването вече е снабдено с регулируеми амортисьори, които могат да намалят клиренса с 35 мм или да го увеличат с цели 40 мм.

За да бъде постигнато по-спортно усещане в салона, карбонът отново е бил използван разточително. Лекият материал може да бъде открит в отворите на климатика, централната конзола, дръжките на вратите, волана и планките за смяна на предавките.

Коментари
comments powered by Disqus