С последния си проект ANDERSON Germany трансформира F430 Spider в Scuderia Spider 16M.
През 2008 г. Ferrari спечели шестнайсетата си победа в шампионата на конструкторите във Формула 1. Това бе и причината Скудерията да пусне на пазара специалната серия Scuderia Spider 16M на F430, която веднага се превърна в едно от най-желаните предложения на италианския производител заради ограничените до 499 бройки и факта, че това е последната модификация на 430 преди появата на новия 458 Italia.
Основната разлика между Scuderia Spider 16M и F430 Spider е в теглото. Представителите на специалната серия са с 80 килограма по-леки, а и все пак могат да се похвалят с 510 к.с. (490 к.с. стандартно за модела). По отношение на първия показател екипът на ANDERSON Germany е безсилен, но пък се справя повече добре със силовия пакет. Стандартните изпускателни колектори на 4,3-литровия V8 и катализаторите са заменени с по-ефективни, което в комбинация с препрограмирания блок за управление на двигателя води до максимална мощност от 569 к.с. (510 за Scuderia Spider 16M).
Диетата в програмата на ANDERSON Germany засяга главно новото регулируемо окачване, с което екипът на немския тунер намалява общото тегло с цели 29 кг. Трикомпонентните 20-цолови колела също допринасят за елегантната стойка на F430 Spider, но няма как базовият модел да достигне показателите на „оригиналния“ Scuderia Spider 16M що се отнася до килограмите.
В пакета на ANDERSON Germany влизат още новите брони и прагове, а голяма част от екстериорните елементи като корпусите на огледалата, дигузорът и решетката на двигателя са от карбон. Салонът също е понесъл творческия размах на ANDERSON Germany, като най-голямо впечатление в него прави жълто-черната цветова схема.
За съжаление на този етап няма информация за цената на целия пакет и дали една подобна трансформация няма да се окаже значително по-скъпа от това да се сдобиеш с оригиналния модел.