Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Андреас Микелсен: Рекордите продължават

14.02.2008 11:02
Туит

В Швеция Яри-Мати Латвала стана най-младият пилот, печелил старт от Световния рали шампионат. Покрай постижението на 22-годишния финландец друг един рекорд остана на заден план. Негов автор е Андреас Микелсен.

18-годишният норвежец завърши пети рали „Швеция“. Това е не само най-доброто класиране на Микелсен в Световния шампионат, но и рекорд за най-млад състезател, печелил някога точки в сериите. Предишното върхово постижение принадлежи на Матю Уилсън, който въпреки деветнайсетте си години, намери място в челната осмица на рали „Аржентина 2006“.

Микелсен има опит, макар и малък, в стартовете на сняг от Световния рали шампионат, но на рали „Швеция“ участва за първи път. „Миналата година нямах достатъчно години, за да стартирам в Швеция. Бях едва на 17“, разказва Андреас. „Получих специално разрешение от норвежката федерация по автомобилен спорт и участвах на рали „Норвегия“. Но реших да не опитвам това в Швеция, за да не насилвам късмета си.“

Дебютът на Микелсен на рали „Швеция“ определено не премина гладко. 18-годишният норвежец, за чиято подготовка се грижи Маркус Грьонхолм, стартира лошо в петък заради технически проблеми. „При прехода към първата отсечка се случи нещо с турбокомпресора. На практика през целия ден карахме без принудително пълнене. В събота автомобилът бе на 100%, аз също се справях добре и резултатът не закъсня. Постигнахме някои наистина отлични времена и наваксаме загубеното от предния ден."

"С Матю водехме изключително оспорвана битка в неделя. Не се радвам, че той отпадна, предпочитах да се борим докрай и така да се реши кой е по-добрият. Когато видях, че неговата кола е спряла, върнах газта. Обърнахме внимание на записките, защото ще са ни нужни през 2010, когато Швеция отново ще бъде в календара на Световния рали шампионат.“

Номинираният от Ramsport пилот участва на рали „Швеция“ с Ford Focus RS WRC, версия 2006 година.

Коментари
comments powered by Disqus