Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Antro Solo: От всичко по малко

22.06.2008 22:06
Туит

Унгарският екологичен прототип разполага с възможност да превозва до трима възрастни, постигайки отлични стойности по отношение на изразходеното гориво. Максималната скорост на концептуалния автомобил отчита впечатляващите 140 км/ч.

Solo е почти изцяло съставен от карбон, поради което неговото тегло възлиза на само 270 килограма. Изключително ниската маса и оптималната аеродинамика позволяват на Solo да измине разстояние от 100 км с около два литра гориво. За да се движи, автомобилът разчита на стандартна хибридна инсталация, слънчева енергия и човешка сила.

Двигателят с вътрешно горене ползва бензин или етанол, но кратки излети до 25 км могат да бъдат предприемани и само на слънчева енергия, която соларните панели на покрива оползотворяват. Захранването на генератора може да се извършва и с помощта на педали, разположени в краката на двамата пасажери.

Неотдавна прототипът бе представен в Транспортния музей в Будапеща. Създателите му планират неговото серийно производство да започне през 2012 година с крайна цена от около 12000 евро.
Коментари
comments powered by Disqus