Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Arden MINI Equipe: Пак ще се срещнем след 40 години

29.06.2009 11:34 1
1
2571850488
Туит

Немският тунер Arden, известен с проектите си, базирани на Jaguar и Land Rover, се шмугна под капака на MINI.

MINI Equipe 2009, от който ще бъдат произведени само 40 бройки, се различава от стандартното изпълнение на модела по 18-цоловите олекотени колела, хромираната радиаторна решетка и мрежата, изработена от неръждаема стомана, на задната броня. Двуцветният интериор, кожените тапицерии и преработеният волан допълват визията на Arden за MINI.

Далеч по-интересно е обаче това, което се случва под капака на британския мъник. Благодарение на модифицираната електроника, новият междинен охладител на сгъстения въздух и високоефективната изпускателна система от неръждаема стомана MINI Equipe 2009 генерира допълнителни 40 к. с. и 50 Нм въртящ момент.

В официалното прессъобщение на Arden не се споменава кой е базовият модел, използван за подготовката на MINI Equipe 2009, но по всяка вероятност става дума за Cooper S, чийто 1,6-литров турбодвигател разполага със заводски 172 к. с.

За да отговори на по-високата динамика в двигателния отсек, Arden предлага на своите клиенти спортно окачване и нова спирачна система с шестбутални апарати за предните колела.

С MINI Equipe 2009 Arden ще отбележи 40-годишния юбилей от спечелването на титлата в британския шампионат за туристически автомобили. През 1969 г. Алек Пуул печели първото място с MINI Cooper S с Equipe Arden.

Коментари

Вини
И 172+40=JCW :D И двете версии са с по 212 коня, само че JCW търпи и олекотяване (премахване на напълно неизползваемите задни седалки). В заключение, Arden са направили нещо неконкурентно. Единствено човек може да се замисли за тяхното произведение при външният вид. Но едва ли някой, купуващ Mini би избрал аристократизмът пред агресията.

comments powered by Disqus