Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Arden Range Rover AR7: Гарванът

11.06.2008 09:06
Туит

Немският тунинг майстор заменя британската дискретност и сдържаност на Range Rover с откровена агресивност и мощ.

Оборудваният с twin-screw механичен компресор 4,5-литров V8 на Arden Range Rover AR7 генерира нито повече, нито по-малко от 520 конски сили. С помощта на 710 Нм максимален въртящ момент луксозният SUV спринтира от място до 100 км/ч за 6,5 секунди, достигайки върхова скорост от 240 км/ч. Специално изработената за AR7 изпускателна система подпомага автомобила в това начинание.

Стилистичните изменения включват по-широка предна престилка, ръчно изработена предна маска от благороден метал, LED дневни светлини, изнесени встрани калници, нови прагове по фланговете и модифицирана задна престилка. Последни в списъка с преобразования са 22 или 23-цоловите алуминиеви колела, вместващи шест респ. четирибутални спирачни апарати.
Коментари
comments powered by Disqus