Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Arrinera продължава с тийзъри

01.08.2012 15:38
Туит

Arrinera Automotive публикува четири нови тийзъра, с които ни подготвя за предстоящия дебют на суперспортния си модел.

Когато Arrinera представи за първи път  плановете си за производството на суперавтомобил, малцина ги приеха сериозно. Появиха се и коментари, че полската компания дори използва репликата Lamborghini El Toro за своя проект и го представя като собствен.

Въпреки това ръководството на Arrinera все още не се отказало от това да реализира своята идея, ако се съди по публикуваните през миналия месец скици и четирите нови тиийзъра. Специално последните акцентират върху композитните материали, които са в основата на целия проект.

Тръбното шаси на прототипа, показан тази пролет, е комбинирано с карбон-кевлaрени панели и алуминиеви елементи, което олекотява в максимална степен конструкцията и дава възможност на 6,2-литровия V8, заимстван от Corvette ZR1, да разгърне напълно своя потенциал. А той се изразява в 638 к.с. и 819 Нм.

За съжаление Arrinera Automotive пази в тайна динамичните характеристики на модела, но пък наличието на напълно плосък под и карбон-керамични спирачки подсказва за доста сериозен потенциал. 

Коментари
comments powered by Disqus