Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Artega GT Coupe: Амбициозният проект

28.02.2007 10:02
Туит

Бившият бос на Rolls Royce, Alfa Romeo и Maserati Карл Хайнц Калбфел и екип от специалисти в областта на автомобилостроенето са се заели с една твърде амбициозна задача - Artega GT Coupe. Автомобилът, който ще дебютира в Женева, споделя габаритите на Polo, който е най-малкият представител на Volkswagen - дължината му е 3,95 м., а широчината – 1,8 м. Но по отношение на височината Artega GT Coupe е рамо до рамо с всеизвестния Lamborghini Gallardo – 1,18 м.

Бившият дизайнер на Aston Martin Хенрик Фискер е отговорен за цялостната концепция на автомобила, докато техническият конструктор, известен с проектите си за Porsche, Харди Есиг е основната фигура в зоната на задвижващия тракт. Под капака на Artega GT Coupe ще бъде разположен 3,6-литровият V6. Агрегатът, който е дело на Volkswagen, има потенциал в рамките на 300 к. с., което ще резултира в максимална скорост от 270 км/ч. Производството на спортния автомобил ще започне през месец ноември тази година в Германия, а продажбите – в средата на 2008-ма.

Създателите на Artega GT Coupe се надяват на успех не само в рамките на европейските пазари, но и в САЩ, Япония, Азия и Близкия Изток. Въпреки това на първо време продажбите ще са ограничени само в Германия. Производството ще бъде фиксирано до 500 бройки на година, а приблизителната цена ще е 75 000 евро.

Коментари
comments powered by Disqus