Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

ASI Tetsu GTR: Брутална сила и нежна есен

22.10.2008 10:47
Туит

В началото на ноември – от 4 до 7 е най-голямото тунинг шоу отвъд Атлантика – SEMA и в него по традиция участие взимат най-големите американски фирми. Освен тях засилено е и присъствието на японските компании, за които Северна Америка по традиция е вторият по сила пазар.

ASI е една от японските фирми, които се занимават с европейски марки и за SEMA 2008 са подготвили нова версия на Bentley Continental GT, която се нарича Tetsu GTR. По-рано тази година тази компания показа впечатляващ тунинг на същия автомобил, който освен интересен външен вид имаше и доста внушителни мощност и въртящ момент.

Сега ASI Tetsu GTR е още по-агресивен на външен вид и дори по-силен от първата версия появила се през януари с изрисувани цветове на череши. Втората разработка също има флорални елементи, но този път това са есенни листа.

Стана дума за мощността, която от 552 конски сили в серийния 6-литров V12 е закръглена на 800 коня. Постижението е станало възможно с обичайните промени по изпускателната и охладителната системи, препрограмиране на блок за управление на мотора и по-големи турбини.

Коментари
comments powered by Disqus