Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Aston Martin DBX GT ще слиза от конвейера в Уелс

25.02.2016 13:56
Туит

От 2020 се очаква да започне първата пълна производствена година

С представената студия DBX на автомобилното изложение в Женева през 2015 Aston Martin хвърли светлина върху възможен кросоувър GT, чието производството вече е факт.

Aston Martin ще произвежда DBX във втори завод във Великобритания. Както съобщиха от компанията, в Сейнт Атан, долината Гламорган, до 2020 предстои пускането на нови производствени мощности, които ще осигурят 3000 нови работни места. Изграждането на завода в Уелс започва през 2017, като от 2020 се очаква да започне първата пълна производствена година. Първият кросоувър на британката маркаще се произвежда именно там. Разбира се, повече от 90% от продукцията ще се изнася.

Aston Martin DBX с електромотор и с V12, може би

Малко ретроспекция, тогава, на автомобилното изложение в Женева през 2015, Aston Martin изненадващо дръпна покривалото на Aston Martin DBX. Пред погледа на присъстващите се разкри дългокрак луксозен GT с две врати. С електрическото си задвижване на четирите колела DBX носи пълна отговорност за запазване на имиджа на марката по отношение опазването на околната среда.

Разбира се, традиционният V12 също може да се разположи под капака. В края на краищата, Aston Martin DBX, който стъпва на пазара в стандартното си изпълнение, на първо място ще завоюва клиенти в Китай, Близкия изток и САЩ. Главният изпълнителен директор Анди Палмър, обясни, че не става дума за готов производствен модел, а за „как би изглеждал в действителност един луксозен GT след 10 години". Все пак  DBX носи някои технически нововъведения: Кросоувърът разполага с  управление на волана Drive-by-wire, Head-Up дисплей за водача и пътника до него и още керамично карбонова спирачна система и система за рекуперация.
DBX със сензационен интериор
 
Aston Martin е конфигурирал екстериора на DBX с класическите характерни знаци на марката. Фронтално се извисява масивна радиаторна решетка, два изключително тесни фарове се впиват в калниците. Дългият капак на двигателя измества кабината назад. Линията на покрива е доста тясна и открива дълъг панорамен покрив.

Почти конвенционалната задна част се разкрива в класически Aston Martin дизайн. Интериорът изглежда сензационно. Спортните индивидуални седалки са тапицирани със специална кожа и издават филигранно съвършенство. Шофьорът управлява посредством спортен кожен волан с три спици и погледът му е насочен към цифров скоростомер. Арматурното табло изглежда класически с впечатляващи футуристични елементи на кокпита.

Коментари
comments powered by Disqus