Благородната британска компания леко видоизменя логото си и дава на марката нов девиз
Добре известното лого с крила не е променяно от 2003 г. насам. Сега то бива леко модифицирано в сътрудничество с британския арт директор и графичен дизайнер Питър Савил.
Крилата в емблемата изпъкват малко повече, надписът също е подчертан на зелен фон. Новото лого ще присъства върху бъдещите модели на марката и прави своя дебют в отбора на Aston Martin във Формула 1 на Гран при на Франция.
Логото на Aston Martin е преработвано осем пъти
Логото на Aston Martin е било преработвано общо осем пъти в миналото. След първоначалното кръгло лого с двете букви "AM" от 1920 г., от 1927 г. вече се очертава формата с крила Логото с добре познатата основна форма на крилата е лансирано за първи път през 1932 г.
За да отбележи пазарната премиера на новото лого, Aston Martin демонстрира изработването на емблемата във Vaughtons Studio в Бирмингам. 203-годишната компания за сребърни изделия е известна с изработката на Купата на Футболната асоциация и медалите за Олимпийските игри в Лондон през 1908 г.
Новият девиз на Aston Martin "Intensity.Driven" придружава лансирането на новото лого. Слоганът разчита на многозначност. Intensity означава интензивност, но и сила, енергия, напън, яркост, наситеност. Driven значи шофиран, но и силно отдаден. Богатата на традиции британска марка публикува глобална имиджова рекламна кампания в социални и дигитални канали, както и в печатни издания.
Текст: Холгер Витих