Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Aston Martin ще получи средства за обновяване на гамата

29.01.2015 09:54
Туит
Aston Martin ще получи средства за обновяване на гамата

Фирмата Investindustrial SpA придоби 37,5% от акциите на британския автомобилен производител през 2012 г.

Италианската фирма Investindustrial SpA е готова да ивнестира големи суми в английския автомобилен бранд Aston Martin, съобщава Automotive News. Парите ще бъдат използвани за глобално обновяване на моделната гама. Окончателният бизнес план ще бъде представен на автосалона в Женева, който се открива през март тази година. С получените средства създателите на автомобилите за Джеймс Бонд планират да пуснат седани, всъдеходи и хибриди. Един от първите автомобили в рамките на новата стратегия на премиум бранда ще стане средно голям кросоувър.

Фирмата Investindustrial SpA придоби 37,5% от акциите на британския автомобилен производител през  2012 г. Освен италианския фонд други основни акционери в Aston Martin са кувейтските компании Investment Dar и Adeem Investment Co.

„Винаги сме готови да участваме в проектите на Aston Martin. Ако на компанията са необходими финанси, то ние сме готови да им предоставим”, сподели член на ръководството на фонда Андреа Бономи. Той допълни, че благодарение на инвестициите Aston Martin ще може да се конкурира с основните играчи на пазара.

Трябва да отбележим, че в момента Aston Martin не участва в нито един  от световните концерни. Поради ограничените си финансови средства  автомобилният производител  трудно би могъл да се конкурира с основните съперници на пазара Bentley (Volkswagen Group), Maserati (Fiat Chrysler) и Rolls-Royce (BMW Group).

Размерът на последната голяма инвестиция в английския бранд  възлиза на 500 млн. британски лири. Всички средства бяха вложени в обновяване на актуалните модели. В това число бяха похарчени пари в разработката на наследника на спортния модел DB9. Презентацията на новия автомобил е планирана за края на 2016 г.

Отсъствието на широка моделна гама на Aston Martin при недостатъчните инвестиции в развитието на марката стана причина  за това, че след 2008 г. брандът не може да увеличи продажбите си, отбелязва Reuters. И така, през докризисната 2007 г. в целия свят бяха продадени 7300  автомобила Aston Martin, докато през 2013 г. новите регистрации са едва 4200 единици.

Компанията Aston Martin дължи на кредиторите си 410 млн. британски паунда. А през  2013 г. годишната загуба на бранда възлиза на 16,7 млн. паунда. Производителят разчита, че с появата на новите модели количеството на продажбите ще стигне 10 хил. автомобила годишно.

Шеф на английския бранд е Анди Палмер, който по-рано в продължение на няколко години оглавяваше марката Nissan. През септември 2014 г., когато Палмер бе представен в новата си длъжност, той заяви, че основната цел на новото му работно място се състои в завръщането на загубените позиции на Aston Martin в борбата с основните конкуренти, в това число Porsche , Ferrari и Bentley.

Коментари
comments powered by Disqus