Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Aston Martin V12 Zagato: Бъдещето е осигурено

25.08.2011 15:23
Туит

Aston Martin представи серийната версия на V12 Zagato, чието производство ще стартира в средата на следващата година. Тя ще дефилира на подиума във Франкфурт успоредно със състезателния си аналог.

Съвместният продукт на Aston Martin и Zagato дебютира на Конкурса за елегантност във Вила д'Есте и взе участие в „24-те часа на Нюрбургринг“ по-рано през годината. Интересът, който предизвика, е и причината британската компания да обяви, че ще пусне на пазара серийна версия на V12 Zagato, макар и ограничена на 150 екземпляра. Цената на всеки един от тях ще започва от 330 000 британски паунда без местните данъци и такси.

V12 Zagato използва шестлитровия V12 на Vantage, който генерира 510 к.с. и 570 Нм. Двигателят е разположен зад предната ос, а шестепенната автоматизирана механична скоростна кутия – пред задната, за да се постигне оптимално разпределение на масите. В силовото предаване впечатление правят още диференциалът с ограничено приплъзване, двудисковият спортен съединител и карбоновият вал. Шасито е от карбон и алуминий и е изработено на ръка.

Оригиналният DB4GT Zagato от 1961 г., който след половин век вдъхнови отново двете компании за съвместна работа, представлява хардкор версия на DB4 GT, подготвена от италианския специалист. От нея са произведени само 19 бройки, което я прави една от най-редките и ценени на пазара. От 1961 г. до 1963 спортният автомобил участва в „24-те часа на Льо Ман“, макар и без особени успехи.

През 2003 г. двете компании отново работят по съвместен проект - DB7 Zagato, чиято серия е ограничена на 100 бройки. Тя е последвана от американската спецификация DB-AR1 (American Roadster 1), която също е лимитирана на 100 екземпляра.

Коментари
comments powered by Disqus