Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Aston Martin V12 Zagato: Серийната версия

08.02.2012 11:08
Туит

Aston Martin показа серийния Zagato, който ще бъде флагманът на Vantage серията. Продажбите му ще започнат по-късно през тази година.

Съвместният продукт на Aston Martin и Zagato дебютира на Конкурса за елегантност във Вила д'Есте миналата година и взе участие в „24-те часа на Нюрбургринг“. Интересът, който тогава предизвика, е и причината британската компания да започне серийното му производство, макар и в ограничен тираж – 150 бройки.

V12 Zagato използва шестлитровия V12 на Vantage, който генерира 510 к.с. и 570 Нм. Двигателят е разположен зад предната ос, а шестепенната автоматизирана механична скоростна кутия – пред задната, за да се постигне оптимално разпределение на масите. В силовото предаване впечатление правят още диференциалът с ограничено приплъзване, двудисковият спортен съединител и карбоновият вал.

Шасито е изцяло от алуминий и е изработено на ръка. Ето защо подготовката на всяка една от 150-те бройки ще отнема приблизително около 2000 часа. Голяма част от производствените методи и технологични решения ще бъдат заимствани от флагмана на британците One-77.

Оригиналният DB4GT Zagato от 1961 г., който след половин век е вдъхновил отново двете компании за съвместна работа, представлява хардкор версия на DB4 GT, подготвена от италианския специалист. От нея са произведени само 19 бройки, което я прави една от най-редките и ценени на пазара. От 1961 г. до 1963 спортният автомобил участва в „24-те часа на Льо Ман“, макар и без особени успехи.

През 2003 г. двете компании отново работят по съвместен проект - DB7 Zagato, чиято серия е ограничена на 100 бройки. Тя е последвана от американската спецификация DB-AR1 (American Roadster 1), която също е лимитирана на 100 екземпляра.

Коментари
comments powered by Disqus