Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Aston Martin V8 Vantage S: Шило в торба не стои

26.01.2011 09:55
Туит

Ако V8 Vantage не ви вдъхва достатъчно доверие със своя V8 и джентълменски дух, а V12 Vantage ви е прекалено брутален, от Aston Martin имат специално предложение за вас и то се казва V8 Vantage S.

Целта на тази модификация е една-единствена – удоволствие от шофирането в най-чистия му вид, но това не пречи на британските инженери да отделят сериозно внимание и на външния вид. Оптичните промени спрямо стандартния модел засягат карбоновия сплитер отпред, уголемения централен въздуховод над него, новата задна броня и дифузор, който подобно на сплитера е изработен от въглеродни влакна. Модифицирани са и праговете, задният спойлер е уголемен, а стандартни за модела са 19-цоловите многолъчеви колела с гуми Bridgestone. В салона пък ще откриете нови спортни седалки и волан.

Всички горепосочени модификации обаче са нищо в сравнение с корекциите, които в Гейдън са направили по шасито и силовия тракт. Кормилната уредба е станала значително по-директна, след като стандартното й съотношение от 17:1 е променено на 15:1, предният мост е получил нови 380-милиметрови дискове и шестбутални апарати, а окачването може да се похвали с нови амортисьори и пружини. В допълнение електронната система за стабилност е препрограмирана, за да отговаря на новия спортен дух на автомобила, а спирачният модул вече разчита на Hydraulic Brake Assist системата за аварийно спиране и Hill Start Assist опцията за потегляне при наклон.

Под капка на V8 Vantage S работи познатият 4,7-литров V8, но в случая максималната му мощност достига 430 к.с. (436 по DIN), а въртящият момент – 490 Нм, което е съответно с 10 к.с. и 20 Нм повече. Най-мащабната промяна в силовия тракт обаче касае трансмисията, тъй като новата седемстепенна Sportshift II превключва с 20% по-бързо от предшественика си. Намалено е и главното предаване, което гарантира по-добри динамични показатели на писта. Нова е също изпускателната система, оборудвана с допълнителен байпас клапан.

При подготовката на V8 Vantage S инженерите на Aston Martin са се ръководили от представителя на британците в GT4 шампионатите - Vantage GT4. За съжаление обаче няма как да сравним динамичните характеристики на двата модела, тъй като в официалния пресрилийз се споменава единствено за разхода и вредните емисии CO2 на V8 Vantage S, както и максималната му скорост, а именно 12,9 литра, 299 г/км и 305 км/ч.

Коментари
comments powered by Disqus