Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Aston Martin Vantage: Първа необходимост

28.05.2008 10:25
Туит

Vantage V8 е на пазара от 2005 година и британците са на мнение, че приличното повишаване на неговата мощност е напълно заслужена.

Увеличена е не само производителността на агрегата, но и неговият работен обем. Новият 4,7-литров мотор генерира 420 "коня" и 470 Нм максимална тяга. В резултат от оптимизацията върховата скорост на скъпоценния Aston достига 290 км/ч. Блокът за управление на двигателя, разбира се, е препрограмиран, а предавателната кутия - пренастроена.

В салона се натъкваме на нова централна конзола с нова подредба на регулаторите. 19-цоловите колела на Vantage също са рестилизирани. Оптимизирана е била дори работата на окачването и кормилната уредба. Актуализиран е и списъкът с опционално оборудване. С нетърпение чакаме първия тест на усъвършенствания спортен автомобил.
Коментари
comments powered by Disqus