Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Aston Martin Virage: Междинна газ

23.02.2011 11:35
Туит

Aston Martin ще допълни моделната си гама с новия Virage и откритата му версия Virage Volante. Премиерата е насрочена за автосалона в Женева.

Virage е позициониран между DBS и DB9 и „се възползва от технологията на DBS, комбинирана с комфорта и изтънчеността на DB9 и Rapide“, се казва в официалното съобщение на Aston Martin.

За задвижването на новия модел ще отговаря познатият шестлитров V12 мотор, който в тази си версия генерира 497 к.с. - и по тези показатели Virage се позиционира точно между DB9 (477 к.с.) и DBS (517 к.с.). Карбоновият вал предава въртящия момент от 570 Нм към шестстепенната Touchtronic II автоматична трансмисия, монтирана на задната ос с цел реализиране на перфектния баланс от 50:50 спрямо предната. Резултатът е ускорение от 0 до 100 км/ч за 4,6 секунди и максимална скорост от 300 км/ч.

Virage може да се похвали с новото адаптивно окачване Adaptive Damping System, което има пет режима на работа при нормално шофиране и нови пет, със значително по агресивни настройки, при спортно. С натискането на бутона Sport пък водачът си осигурява и по-бърза реакция при подаване на газта и при смяната на предавките. Същевременно карбон-керамичните спирачни дискове ще са част от стандартното оборудване за модела.

Външните отличителни белези на Virage са новата алуминиева радиаторна решетка, която копира до голяма степен стилистиката на One-77, преработената предна броня, въздуховодите на предните калници с характерната подсветка от шест светодиода, агресивните прагове и модифицираният панел на дифузора отзад.

В салона пък ще откриете пълна кожена тапицерия, съшита с контрастиращи тегели, като всички операции по подготовката му са извършени на ръка. Работата по интериора на всеки модел отнема приблизително 70 часа.

Сред технологичните екстри впечатление правят навигационната система, разработена съвместно с Garmin, 6,5-инчовият дисплей, спортните седалки с подгряване, круиз контролът, Bluetooth интерфейсът и стандартната аудиосистема Aston Martin Premium Audio с максимална мощност от 700 вата.

Според официалното съобщение Virage и Virage Volante вече са в продажба, но пък цените им ще бъдат обявени на автосалона в Женева.

Коментари
comments powered by Disqus