Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Аткинсън с най-добро време на шейкдауна в Швеция

07.02.2008 13:02
Туит
Аткинсън с най-добро време на шейкдауна в Швеция

Крис Аткинсън бе най-бърз в шейкдауна, предшестващ старта на рали „Швеция“. Пилотът на Subaru направи пет преминавания по тестовото трасе, най-доброто от тях за време 1:06.1 минути.

Поради необичайно топлото време около Карлщад 1,9-километровата отсечка бе покрита единствено с тънък слой лед. Малко след началото на шейкдауна зоните за спиране и завоите се оголиха, като под тях се откри макадамовата настилка. Поради тази причина много от пилотите прекратиха преждевременно участието си в проверката.

Отличното темпо за екипа на Subaru затвърди Петер Солберг. Норвежецът, печелил надпреварата през 2005 година, спря хронометрите на 1:06.1 минути и излезе на втора позиция. Аналогично време записа четирикратният първенец Себастиен Льоб със Citroen C4 WRC.

Четвъртото място си поделиха пилотите на Stobart. Джиджи Гали и Хенинг Солберг бяха сред най-активните по време на шейкдауна. Италианецът записа шест преминавания, а неговият съотборник – седем. На две десети зад тях остана 18-годишният норвежец Андреас Микелсен, който ще разчита на Ford Focus RS WRC версия 2006 година за предстоящия старт в Швеция.

Двамата пилоти на BP-Ford Мико Хирвонен и Яри-Мати Латвала изненадващо останаха извън първата шестица. Седмият Яри-Мати бе с две десети по-бърз от съотборника си, който според голяма част от специалистите е изявен фаворит за спечелването на надпреварата.

Сред десетимата най-бързи пилоти се наредиха и представителите на Suzuki WRT Пер Гунар Андерсон и Тони Гардемайстер. И двамата скандинавци не крият пристрастията си към заледените скоростни отсечки в Швеция, което е предпоставка за изключително оспорвана битка за разпределение на точките през този уикенд.

Рали „Швеция“ стартира с 1,9-километровия суперспециален етап „Карлщад“ в четвъртък вечер от 20:00 часа (21:00 българско време).

Коментари
comments powered by Disqus