Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

ATS 2500 GT в Монако: Спортен италианец с 640 к.с.

20.04.2015 14:42
Туит

На изложението Top Marques в Moнако италианската писия празнува възкресение

През 60-те години на миналия век под марката ATS се появиха силно изразени спортни модели със средно разположен двигател ATS GT. На изложението Top Marques в Moнако италианската писия като ATS 2500 GT празнува възкресение.

Както и историческия предшественик, така и новият спортист ATS 2500 GT стъпва със средно разположен двигател. Шасито на дългия 4,25 м, широкия 1,98 м и високия 1,15 м ATS 2500 GT е от карбонов монокок и стоманена спомагателна рама. Всичко това е събрано в изопната карбонова одежда. Независимо окачване и напълно регулируеми пружинни елементи движат колелата. Отпред се въртят 18-цолови, а отзад ATS 2500 GT е стъпил на 19-цолови джанти.

ATS 2500 GT с високооборотния V8

Намаляването на скоростта става с шестбутални апарати и 360 мм дискове отпред, а отзад също с шестбутални с 355мм дискове. ABS не се предлага. Задвижването се осигурява от атмосферен V8 двигател с 640 к.с. със сух картер и невероятните 10 000 об/мин. Движението се предава на задните колела през блокиращ диференциал, който оптимизира сцеплението.

Стандартният спринт на тежащото 950 кг ATS 2500 GT се реализира за 2,9 секунди, максималната скорост на двуместния модел е определена над 340 км/ч.

Коментари
comments powered by Disqus