Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Audi A1: Играта продължава

18.01.2010 14:04
Туит

Има ли такова чудо като нов модел на Audi без LED дневни светлини? Няма и няма и да има в близко бъдеще, като доказателство за това е последният пресрилийз на инголщатци, който отново ни напомня за предстоящата премиера на A1.

В първия видеоклип Андре Георги, дизайнерът, отговорен за светлините на новия модел, представя основните фарове. В тях са вградени габаритите, които посредством светодиоди оформят типичната за Audi линия. Мигачите са позиционирани под нея, от вътрешната страна, за да се открояват ясно и при включени светлини.

 

 

Вторият клип представя основните похвати, които са използвали дизайнерите на A1 при оформянето на профила му. Страничната линия, както и линията на покрива, са от ключово значение за спортния дух на новия модел, обяснява Юрген Льофлер, отговорен за външния дизайн. Челното стъкло е силно скосено назад, а същевременно задното е по прибрано, като целта е оформянето на цялостен и динамичен силует. В допълнение предната и задната колона, както и релсата, която ги свързва и оформя линията на покрива, ще могат да се поръчат в цвят, различен от основния.

 

 

Audi А1 ще бъде по-дълъг и широк от MINI и ще е първият модел от Инголщад, който ще се предлага само с мотори с принудително пълнене. Гамата на двигателите ще започва от 1,2-литровия TSI със 105 к.с. и 1,5-литровия TDI (EA189) с 90 к.с., който ще се предлага и със 105 к.с. Жадните за повече мощност клиенти ще получат на първо време 1,4-литровия TSI с до 180 к.с. Остава потенциал за един още по-спортен S-вариант, затова пък не се предвиждат по-слаби двигатели като при Polo.

Цената на Audi A1 ще гравитира около 15 000 евро. Планира се и производството на кабриолет с мек покрив, както и на версия Sportback с четири врати.

Audi A1 ще бъде представен пред публика на автосалона в Женева през март. Продажбите ще започнат по-късно през годината.

Коментари
comments powered by Disqus