Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Audi A1: От октомври на поточната линия

20.07.2009 14:31 12
12
2571852355
Туит

В интервю за белгийския Le Soir Алфонс Динтнер, който оглавява завода на Audi в Брюксел, потвърди, че производството на новия A1 ще започне през октомври именно там.

Фабриката ще бъде затворена през август за период от пет седмици, по време на които ще тече подготовката й за сглобяването на новия модел. А1 ще се появи на пазара в Европа в началото на 2010 г.

Мъникът от Инголщад ще споделя общи черти с два от представените по-рано концептуални модели - Metroproject Quattro (2007 г.) и A1 Sportback Concept (2008 г.). Серийната версия обаче едва ли ще може да се похвали с екзотични решения като врати без рамки за стъклата.

Audi А1 ще бъде по-дълъг и широк от MINI и ще е първият модел от Инголщад, който ще се предлага само с мотори с принудително пълнене.

Гамата на двигателите ще започва от 1,2-литровия TSI със 105 к.с. и 1,5-литровия TDI (EA189) с 90 к.с., който ще се предлага и със 105 к.с. Жадните за повече мощност клиенти ще получат на първо време 1,4-литровия TSI с до 180 к.с. Остава потенциал за един още по-спортен S-вариант, затова пък не се предвиждат по-слаби двигатели като при Polo.

Цената на Audi A1 ще гравитира около 15 000 евро. Планира се и производството на кабриолет с мек покрив, както и на версия Sportback с четири врати.

Коментари

tisho
Никого не наричам смешо,просто се римува с пешо.Не оценявам никои.Всеки си има право на мнение,но когато всеки пише глупости става тежко за четене.

tisho
Кое да коментирам?Това според мен са няколко "фотошоп"-варианта на бъдещия модел.Като цяло е малка кола с дизайна на ауди.Който иска малка кола и има повече пари ще си я купи.Поредната малка и скъпа машина,за млади госпожици с възможности.Конкурентите според мен са Минито,алфа мито,бмв 1,фиатчето (не знам спят ли и умно ли е да се пише това?!).Може и да се окаже провал като ауди а2.Двойния съединител и турбо двигателя не виждам какво значение имат в случая.Това е моето мнение и то е без значение,не се взимам за НЯКОИ като други коментатори.

киро
Щом наричаш някого смешо, дали не е заяждане? Вместо да си напишеш мнението за колата ти оценяваш кой бил смешен кой бил велик критик. Защо не си напишеш мнението за колата ами се занимаваш с нас? Да не би родителите ти да са очители да даваш оценки на хората във този форум, който отново повтарям не е да се коментираме помежду си, а да си напишем нашето собствено мнение за колите.

tisho
хехе,шефа на ауди чака с нетърпение следващия коментар тук на пешо,смешо,киро,иван и пенчо,а тези на рено и фиат няма да заспят тази нощ от тези менения на \"великите критици\" тук хехе.Не се заяждам,но някой от вас се взимат на сериозно!

доран - фиат ли?
Този се шегува нещо? Теста 100 000км с ф500 му се наложи да му сменят двигателя. Айде стига с италянски боклуци! И аз харесвам клиото и малкото ауди. Поло също е вариант.

BoZZanI
A къде забравяте ФИАТ 500 и Алфа МиТо ??? Много по-силна конкуренция от Клио със сигурност.

иван79
bmw 1/2 ще трябва да направят :). Мини-то не е моят тип кола, а А класата изопщо не трябва да се коментира. Колкото до спортното клио, Кире изложи се този път.

мохер
След 5 години цената от 15 000 евро ще стане като на моя мохер. Само дето китеникът може да му е по добър.

ауди
Да ама клиото няма скоростна кутия с двоен съединител, нито турбо двигател. Техният е 2 литров атмосферен, няма големият въртящ момент, нито висока мощност при ниски обороти. Да не говорим за интериора с пламачоци. Няма НОВО ауди с лош интериор. Наистина конкурентите нямат модели в тази лига. единичката на баварците струва колкото 1 такова ауди и половина.

киро
На мен ми харесва. Конкурентите спят, ауди нямат никакви противници в този сегмент освен поло и корса (въпреки, че хич не са прениум). При А3 където А-класата му е конкуретна, извинявайте но дори най-свирепият мерджено фен ще предпочете аудито(само и само да не е bmw). Според мойто скромно мнение, най-голяма конкуренция в Европа ще се окаже малкото clio rs отколкото дамското мини купър. Въпреки, че не съм фен на рено тази малка резачка се движи в същия ценови диапазон като аудито (15 000 евро).

Батето
Че ти Q5 не си ли виждал, то да не е много красиво?

Reptile
Доживях да видя и грозни аудита...

comments powered by Disqus