Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Audi A1 quattro: Предстои

13.01.2011 11:11
Туит

Audi A1 ще се сдобие с двойно предаване. Това стана ясно, след като инголщатци показаха тестовата версия на модела по време на Fascination of quattro шоуто в Монреал, с което компанията продължава празненствата по случай 30-ата годишнина на quattro.

Платформата PQ25 не е замислена за автомобили с два задвижващи моста, но появата на A1 quattro вероятно означава, че от Audi са направили необходимото, за да я адаптират към новите изисквания на модела. Същевременно е много вероятно това да доведе до създаването на VW Polo R и CrossPolo, а защо не и S1 и RS1.

Системата за двойно предаване на A1 включва електронно контролиран чрез хидравлика многодисков съединител, разположен пред задната ос с цел максимално добро разпределение на теглото. През по-голяма част от времето въртящият момент се предава единствено на предните колела, но когато те започнат да губят сцепление, в действие влиза и задната ос.

От Audi не дават информация за двигателя, с който quattro системата е комбинирана при тестовия модел. По всяка вероятност става дума за 1.4 TFSI, който дебютира в Париж. Първоначално се смяташе, че спортният модел ще носи обозначението S1, но именно липсата на quattro бе причината инголщатци да се откажат от това име или поне временно.

На този етап няма информация за евентуалната серийна премиера на модела.

Коментари
comments powered by Disqus