Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Audi A1 Sportback: Кошмарът на MINI

02.10.2008 22:40
Туит

Баварците от Инголщат представиха дългия почти четири метра А1 Concept с комбинация от бензинов и електромотор. Серийната версия на автомобила, ползващ техническата платформа на VW Polo (2460 мм междуосие), е предвидена за 2009 година.

Под капака на A1 Sportback Concept е поставен 1,4-литров TFSI, генериращ 150 к. с., който задвижва предните колела посредством директна трансмисия S-Tronic. ДВГ е подпомаган от електромотор с мощност 27 к. с., който на кратки разстояния може да придвижва автомобила самостоятелно или, ако се наложи, да подкрепя основния агрегат с допълнителни 150 Нм.

7,9 секунди са необходими на концепцията А1 да ускори от място до 100 км/ч; средният разход пък се очаква да бъде малко под четири литра на 100 км (92 г CO2 на км). Също като при A1 Metroproject Quattro студията може да бъде зареждана с електричество от контакта или чрез рекуперация на спирачната енергия. Бордовата система старт-стоп също пести ценни капки гориво.
Коментари
comments powered by Disqus