Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Audi A1: Тренировка

02.02.2010 09:29
Туит

От Audi продължават видеоатаката преди официалната премиера на новия Audi A1 в Женева. Последните два клипа представят работата на специалиста по вътрешен дизайн Иво ван Хултен, както и първият тестдрайв на модела, в който участват двамата национали на Германия Бастиан Швайнщайгер и Филип Лам.

Вниманието към всеки един детайл и използването само на най-висококачествени материали са запазена марка за Audi. Това ще се отнася и за А1, въпреки че моделът е позициониран в долния клас и работата по въздуховодите на вентилационната система го доказва.

 

 

„Първо се концентрирахме върху таблото и тогава се появи идеята, че то може да изглежда като крило на самолет, под което са позиционирани двигателите (които в случая изпълняват функцията на въздуховодите)“, обяснява ван Хултен. „Естествено, ние конструираме автомобил, не самолет, ето защо не искахме да копираме напълно точно двигателите.“

„Променяхме размера и позицията (на въздуховодите) до момента, в който бяхме напълно задоволени и мястото им съответстваше на позицията на водача и неговият спътник“, допълва ван Хултен. Въздуховодите винаги ще са в обзора на водача, ще излизат леко извън таблото, като по този начин ще създават „още по-голямо усещане за дълбочина“. Клиентите ще могат да променят цвета им в зависимост от личните предпочитания, като аналогичната схема се предлага и за линията на покрива.

Във втория видеоклип на инголщатци двамата футболисти на Байерн Мюнхен и немския национален отбор Филип Лам и Бастиан Швайнщайгер тестват A1 на специално подготвен за целта закрит полигон. За съжаление екстериорът на новия модел е прилежно замазан, като единствено някои детайли от интериора са видими.

 

 

Официалната онлайн премиера на A1 е предвидена за 10 февруари, а дебютът пред публика ще бъде на автосалона в Женева в началото на март.

Коментари
comments powered by Disqus