Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Audi A3 Cabrio: Синьо лято

03.12.2007 08:12 1
1
2571818788
Туит

Също както и останалите открити модели от Инголщат, кабриолетът на A3, чиито доставки ще започнат в началото на 2009 година, носи класически "мек" покрив.

Цялата процедура по отваряне или затваряне на покрива отнема само девет секунди и може да бъде изпълнявана и в движение при скорост до 30 км/ч. Audi предлага полуавтоматична и автоматична (шумопоглъщаща) версия на гюрука, който се прибира изцяло в отреденото за целта пространство пред багажника.

До 674 литра товарен обем

Конструкцията на кабриолета е достатъчно устойчива и позволява сгъване на облегалките на втория ред седалки. При това положение товарното пространство нараства от 260 на предостатъчни за двудневна разходка 674 литра.

Габаритите на откритото изпълнение почти съвпадат с тези на тривратия хечбек - несъответствие откриваме единствено по отношение на дължината, където кабриолетът има малко предимство (25 мм). Междуосието пък си остава 2,58 см. Обновление на каросерията забелязваме и в модифицираните светодиодни светлини, които са оформени семпло и стилно. Силуетът на автомобила като цяло впечатлява най-вече с набъбналите калници, побиращи 16, 17 или 18-цолови колела в зависимост от нивото на обзавеждане.

Четири задвижващи агрегата без Quattro

Базов мотор е 1,9-литровият TDI с мощност от 105 к. с. и 250 Нм максимален въртящ момент, който достига 185 км/ч и харчи средно 5,1 литра на 100 км. Почитателите на по-енергични дизели пък ще разчитат на двулитровия TDI, който може да бъде поръчан и в комбинация с DSG-трансмисия.

По-малкият бензин е добрепознатият 1,8-литров TFSI, генериращ 160 к. с., чиито разход възлиза на 7,3 литра. Двулитровият TFSI от друга страна разполага със сериозен потенциал от 200 "коня" и 280 Нм въртящ момент. Ускорението от 0 до 100 км/ч му коства само 7,3 секунди, а максималната скорост се заковава на 231 км/ч. Като опция за него се предлага и шестстепенна предавателна кутия с два съединителя.

За съжаление, кабриолетът A3 ще бъде оборудван единствено със задвижване на предните колела.

Коментари

nikolai
lau chudesna kolichka

comments powered by Disqus