Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Audi A3 e-tron: Преди голямата промяна

17.11.2011 14:08
Туит

Audi представи изцяло електрическата версия на A3 по време на автомобилния салон в Лос Анджелис. Прототипът е базиран на настоящия А3 и няма нищо общо с неговия наследник, който се очаква да дебютира в близко бъдеще.

Синхронният електромотор с постоянни магнити на A3 e-tron може да поддържа постоянна мощност от 60 кВт (82 к.с.) при пикова 85 кВт (116 к.с.) и разполага с 270 Нм въртящ момент още при потегляне. Тези динамични показатели на силовия тракт, допълнен от едностепенната трансмисия, задвижваща предните колела, са достатъчни за ускорение от 0 до 100 км/ч при налични 11,2 секунди и максимална скорост от 145 км/ч.

Литиево-йонните батерии, които отдават до 26,5 кВт/ч, тежат 300 килограма и са разположени под багажника, задните седалки и централния тунел. С едно тяхно зареждане, което отнема девет часа в стандартната електрическа мрежа и четири при налично бързо зарядно, A3 e-tron може да измине 140 километра. Същевременно топлината, която отдават те при осъществяването на съответната реакция, се използва за отоплението на салона.

Водачът определя сам какъв ще бъде балансът между динамика и екологичност посредством трите основни режима – динамичен, автоматичен и ефикасен, и четирите степени за регенериране на енергията при обратно ускорение.

A3 e-tron е единствено технологично упражнение, но не е изключено инголщатци да започнат и серийно производство, макар и в ограничен тираж.

 

Коментари
comments powered by Disqus