Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Audi A3: Три за щастие

06.03.2012 11:19
Туит

Три двигателя ще работят под капака на новия A3, когато първите бройки се появят на пазара в началото на тази есен.

През последните няколко години моделната линия на Audi се уеднакви тотално, като и новият A3 не прави изключение. Компактният хечбек с три врати напомня уголемена версия на Audi A1, но под него се крие новата MQB платформа на VW групата, която ще бъде база за развитие на седмата генерация Golf. Това е и първият сериен модел, конструиран върху нея.

Дългият 4237 мм автомобил е с 80 кг по-лек от своя предшественик, въпреки че междуосието му е нараснало с 23 мм и вече достига 2601 мм. Външните габарити обаче не търпят съществени промени.

Първоначално A3 ще се предлага само във версия с три врати, а изборът на двигатели ще бъде ограничен до три. Единственият дизел е двулитровият TDI, който генерира 150 к.с. и 320 Нм. Базовият бензинов мотор е 1,4-литровият TFSI със 122 к.с. и 200 Нм, а 1,8-литровият му аналог ще бъде най-мощното предложение на този етап със своите 180 к.с. и 250 Нм, като те се предават на предния мост посредством седемстепенната S tronic трансмисия.

По-късно дизеловата гама ще бъде допълнена с 1,6-литровия TDI, който се нуждае само от 3,8 литра гориво за 100 км пробег и отделя 99 г/км CO2. Екипът от Инголщат работи още по версия с хибридно задвижване, на природен газ и Audi e-gas.

Audi вече приема поръчки за новия модел, чиято базова цена в Германия е 21 600 евро. Първите доставки се очакват през септември.

Коментари
comments powered by Disqus