Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Audi A4 2.0 TDI: Скромността краси автомобила

09.11.2010 09:59 6
6
2571884174
Туит

Audi обяви цените за новия A4 2.0 TDI. Базовата версия на седана ще струва в Германия 31 600 евро.

Основният коз на A4 2.0 TDI е високоефективният дизелов двигател, който генерира съвсем приличните 136 к.с. и 320 Нм. Тъй като моторът е комбиниран със скоростна кутия с по-дълги предавки (вероятно главното предаване е с променено съотношение), спринтът от 0 до 100 се изпълнява за недотам впечатляващите 9,5 секунди (9,8 секунди за комбито). Срещу тях обаче имаме среден разход от 4,4 литра (4,6), 115 г/км емисии CO2 (120) и 215 км/ч максимална скорост (208).

За да постигнат тези резултати, инженерите от Инголщат са оборудвали модела с нов аеродинамичен пакет, 16-цолови колела с гуми с ниско съпротивление на търкаляне (206/60), по-ниско с 20 мм окачване и индикатор за смяна на предавките.

Цената на седана в Германия започва от 31 600 евро, а на комбито – от 33 250 евро.

Коментари

minuvach
Едно пояснение по повод по-горен пост, в който се твърди:"Ако търсиш динамика с дизелови мотори гледаш на неправилното място". Ще споделя с този форумец, че ВЕЧЕ дизеловите мотори са по-диамични от бензиновите...а ако това не важи за всички, то поне са с равностойни показатели с бензиновитв! Изоставате с инфото за нови технологии... :)

скромно мнение
Е не, всеки автомобил си има свойте плюсове и минуси. Ауди в момента разполагат с повече пари от конкуренцията благодарение на фолксваген. В момента автомобилите им се конкурират с мерцедес и бмв, а фолксваген влагат все повече средства. Другите немски конкуренти нямат толкова голям финансов оборот и ауди в най скоро време ще ги изпревари. До преди няколко години в класа на "тройката и С-класата" нямаше място за друг конкурент, а в момента в някой от водещите европейски пазари А4 ги изпреварва. Ауди и волксваген нямат добри позиции в САЩ, но затова пък в китай държат над 50 % от пазара. От бмв съобщиха, че за да намалят разходите по производство следващата 1-ва серия ще е с предно предаване и съюз с пежо и ситроен. А мерцедес ще търсят съюз с рено, за да могат да се противопоставят. Докато Пийх комадва, ауди ще бъде в подем и ще се конкурира с "великите марки".

Анонимен
bmw e za kompleksari

Анонимен
Има ауди 2.0 тди и със 170 коня, но е общо взето на цената на споменатото 320Д. Освен това тези двигатели не са направени да бъдат динамични. Ако търсиш динамика с дизелови мотори гледаш на неправилното място. Тук е повече за практични хора, което значи, че се гледат големината на багажниците интервалите на сервизно обслужване и пр.

factor
Напредващите чрез техника пак изостават айде да го кажем с факти BMW 320 EfficenDynamics 163к.с. 380Нм въртящ момент; 0-100 км/ч 8.0 секунди; максимална 228км/ч разход 4.1л/100км; CO2 109г/км, повече мощност и по-нисък разход ауди(фолксваген)-смешни данните са взети от Аутобилд.

fiorino
Изпусната е буквата "к" в Скромността

comments powered by Disqus