Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Audi A6 allroad quattro: Три литра

13.01.2012 15:50
Туит

Audi публикува официалните технически характеристики и фотографии на софтроудъра A6 allroad. Средният разход е намален с 20% спрямо предишната версия.

Третата генерация на A6 allroad, базирана на четвъртата генерация A6, може да се похвали с 6 см по-висок клиренс, пластмасови и алуминиеви панели за арките на калниците праговете и броните, еднокомпонентна радиаторна решетка с вертикални ламели и релси за багажник на покрива.

По съществените промени обаче засягат силовия тракт, тъй като благодарение на новата генерация V6 мотори средният разход на A6 allroad е намален с 20%. Бензиновата версия е само една, като под капака й работи трилитровият TFSI с 310 к.с. и 440 Нм. Това обаче не е нито най-мощният, нито най-бързият вариант, защото трилитровият дизел с двойно турбо генерира 313 к.с. и ускорява от място до 100 км/ч за 5,6 секунди при 5,9 за 3.0 TFSI.

Другите два дизела са също трилитрови, но с 204 и 245 к.с., като при най-слабата версия средният разход е сведен до 6,1 литра. Впечатляваща е и ефективността на бензиновия мотор, който се задоволява с 8,9 литра за 100 км пробег при 159 г/км емисии CO2.

Последната генерация quattro, комбинирана със системата за независим контрол на въртящия момент на всяко едно от колелата, е стандартна за всички спецификации. Седемстепенната S tronic трансмисия с два съединителя се монтира на бензиновия и двата по-слаби дизелови двигателя, а трилитровият туинтурбо TDI е получил осемстепенния tiptronic.

Новият Audi A6 allroad quattro ще се появи на пазара през тази пролет. Базовата цена в Германия за дизела с 204 к.с. е 54 600 евро.

Коментари
comments powered by Disqus