Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Audi A6 L e-tron Concept: Зелено и дълго

23.04.2012 16:25
Туит

Плъгин хибридът Audi A6 L e-tron Concept комбинира европейските амбиции за устойчива мобилност с китайските мераци за колкото се може по-дълго междуосие. Концептуалният модел дебютира официално на автосалона в Пекин.

Серийният A6 L - „най-успешният премиум автомобил и най-добре продаваният модел на Audi в Китай”, е базов за представения в Пекин e-tron вариант. В случая обаче той е получил нова радиаторна решетка с хоризонтално разположени ламели, дифузор с интегрирани в него накрайници на изпускателната система и 21-цолови колела.

Естествено, направени са и мащабни промени в силовия тракт. Двулитровият TFSI мотор на инголщатци (211 к.с.) е комбиниран с електродвигател (95 к.с.), който се захранва от разположена в задната част на седана литиево-йонна батерия с водно охлаждане.

Дългият 5,02 м Audi A6 L e-tron Concept има три режима на работа – изцяло на електричество, само чрез двигателя с вътрешно горене или комбиниран. За съжаление в официалното съобщение не са споменати динамичните му характеристики при всеки един от тях. Става ясно единствено, че луксозният седан позволява пробег до 80 км само на електричество при постоянна скорост от 60 км/ч.

Коментари
comments powered by Disqus