Обновеният вариант на модела от високия сегмент на средния клас А6 стъпи и на българския пазар със стилно представяне на 22 октомври.
Редица нови впечатляващи елементи привличат вниманието към дизайна на А6. Характерната радиаторна решетка, броните, въздухоотводите и халогенните фарове за мъгла са изцяло преработени. В основните фарове са интегрирани ефектните светлини за дневно шофиране. Заедно с пакета “ксенон плюс” те са приели формата на хоризонтална ивица светодиоди.
Новото А6 притежава впечатляващ страничен профил с елегантна долна страна, светодиодни светлини на мигачите, които са вградени в страничните огледала за обратно виждане и внушителни алуминиеви джанти. Външните му размери са останали практически непроменени – седанът е с дължина 4.93 м, широчина 1.86 м и височина 1.46 м.
Изящният ръб на задния капак (при аванта в линията на покрива), деликатната хромирана лайстна на бронята, широкият дифузор и правите ауспухови накрайници добавят категоричност и завършеност към дизайна на А6. Задните светлини на седана са доразвити: широки и плоски, сега те са заострени навътре.
Една от силните страни, които правят А6 толкова успешен, е многообразието от силови двигатели, с които се предлага моделът. Моторната гама обхваща 5 бензинови и 4 дизелови двигателя с 4, 6 и 8 цилиндъра. Всички те ползват предимствата на директното впръскване на авангардните технологии FSI, TFSI и TDI. Иновативният подход на инженерите на Audi води до увеличаване на мощността и подобряване на ефективността. За цялото моделно семейство разходът на гориво е намален с около 15 %.
Гамата от бензинови двигатели започва с 4-цилиндровия редови двигатели с турбокомпресор 2.0 TFSI, който произвежда 125 кВт (170 к.с.). Начело на гамата от агрегати е V-образният 8-цилиндров двигател 4.2 FSI с мощност 257 кВт (350 к.с.). По отношение на V6 двигателите, Audi предлага две нови модификации на 2.8-литровия FSI – единият с мощност 140 кВт (190 к.с.), а другият – 162 кВт (220 к.с.). Приятно допълнение към гамата двигатели е V6 с работен обем от 3 литра и мощност от 213 кВт (290 к.с.).
Като допълнително доказателство за това, че при Audi спортните качества вървят ръка за ръка с ефективността, просто трябва да се запознаете с палитрата от дизелови агрегати. Тяхната горивна система е разработена на принципа на Common-rail технологията, подпомагана от бързодействащи пиезо инжектори, поради което двигателите работят тихо и плавно. Сега моторът 2.7 TDI предлага мощност от 140 кВт (190 к.с.), докато 3.0 TDI произвежда 176 кВт (240 к.с.). Максималният въртящ момент на двата V6 TDI агрегата е в рамките на 400 до 500 Нм.
Входното ниво в дизеловата гама представлява 4-цилиндровия 2.0 TDI двигател, който се предлага с две различни мощности – 125 кВт (170 к.с) или 100 кВт (136 к.с.). Във варианта със 136 к.с. двигателят може да бъде поръчан в особено ефективното изпълнение с означението 2.0 TDI e. Неговите 320 Нм въртящ момент се предават само на предните колела през 6-степенна механична предавателна кутия. Той изпълнява упражнението от 0-100 км/ч за 10.3 сек, а максималната му скорост е 208 км/ч. Най-впечатляващ е средният му разход на гориво - само 5.3 л/100 км. Този двигател се предлага и в комбинация с безстепенната вариаторна трансмисия “multitronic”.
us
Sravnete mi kolko koli po ulicata sabirat bagaza na 6 dusi + 5 coveka v kupeto i pri tezi semejni kacestva praviat 0-100 za 6s.Imam ja 4god.,semeen avtomobil sas sportni kacestva i obica snega na vsicko otgore - A6 2.7T biturbo quattro.Viarno castite sa skapi i gori povecko no sacetava vsicko.