Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Audi A8 Hybrid: Пазарно проучване

05.03.2010 11:35
Туит

Сред купищата нови модели и премиери в Женева тази на Audi A8 Hybrid сякаш остана в сянка. А концептуалният представител от Инголщат определено не го заслужава, тъй като е максимално близък до серийния хибрид, който ще се появи на пазара през 2011 г.

Двулитровият TSFI мотор, който от 2005 г. досега неизменно печели наградата „Двигател на годината”, ще е в основата на силовия тракт. В тази си версия той ще генерира 155 кВт (211 к.с.) и 350 Нм въртящ момент. Цифрите наистина не изглеждат достатъчни за автомобил от горния клас, но в случая на помощ идва и електромоторът, който развива 33 кВт (45 к.с.) и 211 Нм. В резултат общата мощност на силовия тракт достига 180 кВт (245 к.с.), а въртящият момент – 480 Нм. Хидравлично контролиран мокър съединител осъществява връзката между двата двигателя, а осместепенната Тiptronic задвижва четирите колела (в официалното съобщение не се споменава за quattro, но емблемата е видна на снимките).

Комплектът литиево-йонни батерии на A8 е монтиран в задната част, като от Audi твърдят, че енергийната му плътност е рекордна. В резултат хибридът от Инголщат може да се движи изцяло на електричество в рамките на два километра при скорост до 65 км/ч, въпреки че тежи 1885 килограма. При положение че и двигателят с вътрешно горене влезе в сила, A8 Hybrid ускорява от 0 до 100 км/ч за 7,6 секунди и достига максимална скорост от 235 км/ч. Средният разход е 6,2 литра, докато емисиите CO2 са ограничени на 144 г/км.

Външните отличителни белези на A8 Hybrid са новият преден спойлер, 21 цоловите колела, лаковото покритие Prism Silver и надписите hybrid върху двата калника.

Коментари
comments powered by Disqus