Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Audi А8: Планирани промени

08.08.2007 13:08
Туит

Не успяхме да се нарадваме на шпионските снимки на обновения флагман на Audi. Виновни са специалистите от PR-отдела на компанията, които навреме взеха инициативата в своите ръце и предоставиха на медиите официалната информация за рестайлинга на автомобила от луксозния клас.

Обновеният А8 се отличава от „прародителя” си още при пръв поглед. Макар че няма коренни промени в конструкцията на автомобила, специалистите уверяват, че „старото желязо” ще зазвучи с нов глас.

„Осмицата” на моделната линия 2008 ще се отличава от предшественика си с повече възможности по отношение на стандартната окомплектовка. В гамата на моторите ще се появи новият 2,8-литров бензинов агрегат с директно впръскване на горивото по системата FSI.

Шестицилиндровият V-образен двигател развива 210 конски сили и максимален въртящ момент 280 Нм, който остава на едно ниво в диапазона от 3000 до 5000 об./мин.

Тези показатели се постигат благодарение на механизма, способен да променя фазите на газоразпределение и да коригира хода на клапаните. 2,8-литровият агрегат гарантира достойно ускорение. Стрелката на скоростомера „залепва“ на 100 км/ч само за 8 секунди. При това максималната скорост достига до 238 км/ч.

Основният коз на двигателя обаче е неговата ергономичност - средният разход на горивото е 8,3 литра на 100 км. При това нивата на въглеродния диоксид не надхвърлят 199 грама за пробег от един километър. Забележете, това е рекорден показател за специфичния клас.

А8 по традиция ще разчита на три типа трансмисии: механична, Tiptronic и вариаторната Multitronic. А това, което наистина ще зарадва потенциалните купувачи, е адаптивното пневматично окачване, което тепърва ще се използва и в базовата версия на модела.

Коментари
comments powered by Disqus