Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Audi e-Tron: Серийно бъдеще

09.12.2009 09:42 4
4
2571865435
Туит

От Audi планират спортният електромобил eTron да се качи на поточната линия. Производството ще започне през 2012 г.

Според Autocar серията eTron ще бъде ограничена на 1000 автомобила, като при липса на интерес производството може да бъде прекратено по-рано. Цената на електромобила ще бъде значително по-скъпа от тази на R8 и всеки модел ще се прави по поръчка.

Представеният във Франкфурт през септември e-Tron се задвижва от четири електромотора, вградени в самите колела. Мощността на цялата система е 313 к. с., а максималният въртящ момент е 4500 Нм. Не, не грешим, наистина 4500 Нм, които са на разположение на водача още при потегляне. Силовият тракт е настроен така, че 70% от тягата да се предава върху задните колела, като крайният резултат е ускорение от 0 до 100 км/ч за 4,8 секунди и ограничена по електронен път максимална скорост от 200 км/ч.

Литиево-йонната батерия на e-Tron тежи 213 килограма, но осигурява автономен пробег от 248 км благодарение на системата за повторно използване на енергията, отделяна при спиране. Стандартната електрическа мрежа изисква от шест до осем часа за достигане на пълния заряд на акумулаторите, докато при наличие на промишлен ток са достатъчни само два часа и половина. Пълният капацитет на батерията е 53 кВт/ч, но за да гарантират дълготрайния й живот, от Audi са го ограничили на 42.4 кВт/ч.

Дългият 4,26 метра модел, чиято широчина е 1,90 метра, а височина – 1,23 метра, тежи 1,6 тона, като 470 кг се падат на батерията, разположена на мястото, където стандартно е позициониран двигателя. Инженерите на Audi са запазили отличното разпределение на тежестта, като 42% се падат на предния мост и 58% - на задния.

Коментари

Прав си краси
Само военни машини са за нас. Друго не става.

Краси Димитров
..и колко често се движиш с 200+.В България тези скорости не са здравословни,поради лошите ни пътища.

Илиян
Я си помисли какъв разход на електричество имаш при тази скорост? Ще ти трябват две ремаркета с батерии, ако не я ограничиш. Целият този проект е безумен при настоящите технологии, но това е начинът за развитие.

///мдА
ИМАШ СПОРТНА КОЛА СЪС 4500 НМ И ДА МУ СЛОЖАТ ОГРАНИчИТЕЛ НА 200КМ/ч

comments powered by Disqus