Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Audi e-Tron Spyder: Двойна атака

30.09.2010 15:21
Туит

За автосалона в Париж инголщатци са подготвили специална открита версия на прототипа e-Tron. За разлика от "електрокупето" обаче тя разчита на хибридна система.

Купето e-Tron, което дебютира в Детройт, е използвано като база за развитие на e-Tron Spyder, но разликите между двата модела са съществени. Дори и в габаритите. Откритата версия е дълга 406 см, което е с 13 см повече, широка 181 см или с 3 см повече и висока 111 см.

 

 

Най-съществената разлика между двата модела обаче се крие под капака. Докато Detroit showcar Audi e-tron бе изцяло електрически автомобил, задвижван от два електромотора, то e-Tron Spyder е хибрид. Средноразположеният V6 TDI, който има работен обем от 3 литра, генерира 300 к.с. и цели 650 Нм въртящ момент, предавани единствено към задната ос. Успоредно с него работят два асинхрони електромотора (комбинирната им мощност е 87 к.с., а въртящ момент – 352 Нм), които задвижват предните колела.

e-Tron Spyder използва алуминиевата ASF платформа, но заради хибридния силов тракт общото му тегло достига 1450 кг. При всеки случай обаче инженерите в Инголщат са се справили отлично с разпределението на масите, тъй като според официалния пресрилийз то е 50:50.

Седемстепенната скоростна кутия с два съединителя гарантира ускорение от 0 до 100 км/ч за 4,4 секунди и максимална скорост, ограничена по електронен път, на 250 км/ч. Същевременно средният разход поне на теория е 2,2 литра за 100 км пробег, (59 г/км CO2), което в комбинацията с 50-литровия резервоар гарантира автономен пробег от над 1000 км. В изцяло електрически режим пък литиево-йонната батерия с капацитет от 9,1 кВт/ч е достатъчна за изминаването на 60 километра.

Коментари
comments powered by Disqus